نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

پرسپولیس از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خبر داشت!

  • کد خبر: ۹۸۶۱۶
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
پرسپولیس از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خبر داشت!
مطابق شنیده‌ها اعضای پرسپولیس می‌دانستند با شکایت علیرضا بیرانوند پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شده و به همین دلیل قرارداد دروازه‌بان جدید خود را ثبت نکردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سه روز پیش اعلام شد به خاطر بدهی ۲.۵ میلیاردی باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند پنجره نقل و انتقالاتی داخلی این باشگاه بسته شده است. این خبری بود که وکیل علیرضا بیرانوند به صورت رسمی اعلام کرد که در آستانه دیدار سوپرجام با فولاد باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شد و مشخص شد که یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند از احمد گوهری بازیکن جدید تیمش در این بازی استفاده کند.


پیگیری‌های ما نشان می‌داد برخلاف هواداران پرسپولیس که پس از این اتفاق، سورپرایز شدند، اعضای باشگاه و تیم پرسپولیس می‌دانستند که پنجره نقل و انتقالاتی داخلی آن‌ها بسته بوده و این یک خبر جدید برای آن‌ها محسوب نمی‌شده است.


پرسپولیسی‌ها می‌دانستند به خاطر بدهی به شهرخودرو و همچنین بیرانوند اجازه ثبت قرارداد‌های جدید را ندارند؛ تا زمانی که در این باره توافقات حاصل شود و باشگاه شهرخودرو و همچنین بیرانوند به فدراسیون فوتبال اعلام کنند که توافقات حاصل شده و تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.


شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از توافق باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو این باشگاه مشهدی باید به فدراسیون اعلام کند که از نظر آن‌ها مشکلی وجود ندارد و می‌تواند پنجره پرسپولیس باز شود. وکیل بیرانوند هم باید با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را برگزار کند تا پس از آن مشخص شود که نوع توافق با این باشگاه برای پرداخت مطالبات موکلش چطور است و در نهایت پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->